ترفند

همه چیز از همه جا

ترفند

همه چیز از همه جا

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۱۸ ب.ظ

آموزش راندن جت جنگی در بازی جی تی ای GTA san andreas

برای راندن جنگنده به سمت جلو، کافیست ابتدا کلید شماره 2 از بالای صفحه کلید را فشار داده تا چرخ های جنگنده به داخل هدایت شوند. سپس از سمت راست کیبرد و کلیدهای ماشین حساب، فلش رو به جلو که شماره 2 هست را فشار دهید.

ضمنا رمز چنگنده jumpjet میباشد.

لذت بردید؟

نظرات  (۱۳)

واسه پلی دو چیکار کنیم که از حالت عمو پرواز در بیاد من یه دف شانسی یه دکمه زدم قشنگ رفت سمت جلو

 

برا PS3 ندارید؟ 🤔 

L3 رو به جلو نگه دار

چگونه لباس کارکنان را بپوشم

سلام هلیکوپتر نمیشه عین ادم روندش چجوری

میشه تو pc

سلام من از لپتاپ بازی میکنم کیبوردم ماشین حساب نداره کاریش نمیشه کرد؟؟

چجوری در جی تی ای 5 با جت با سرعت برویم

سلام من برای پی اس۲. L3 رو سمت جلو نگه داشتم ولی نشد میشه راهنماییم کنید.

سلام من برای پی اس۲. L3 رو سمت جلو نگه داشتم ولی نشد میشه راهنماییم کنید.

برایps۲چی

عالی من توی یک مرحله گیر کرده بودم‌.  ول بعد از اینکه یاد گرفتم برام مثل آب خوردن شده بود.

سلام من با لپ تاپ بازی میکنم چون ابعاد لپ تاپ من کوچیکه برای همون قسمت ماشین حساب رو نداره میشه کمک کنید چجوری یه کلید دیگه جایگزینی کنم🌹🌹

چجو با سرعت بریم داپ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی